Aktualności
Pierwsze opinie uczestników o ALO SUS
Zapraszamy do zapoznania się z podsumowaniem opinii uczestników o pierwszych zjazdach Akademii Liderów Oświaty Szkoły Uczącej Się, wyrażonych w ankiecie wypełnianej na zakończenie pierwszego zjazdu. Bardzo ciszą nas dobre oceny i dziękujemy za wszystkie miłe komentarze!
Dotychczasowi uczestnicy i zjazdów studiów podyplomowych*
Woj. mazowieckie – około 400 osób
Woj. świętokrzyskie – około 100 osób
* dane z uwzględnieniem wszystkich grup: dyrektorów, liderów zespołów przedmiotowych i kierowników świetlic
W jakim stopniu, w opinii uczestników, zakończony warsztat zrealizował kryteria sukcesu*:
|
W JAKIM STOPNIU, DZIĘKI SZKOLENIU UDAŁO SIĘ: |
Średnia ocen (skala 0-5) |
1 |
Przypomnieć sobie wartości i idee, które przyświecały w chwili rozpoczynania pracy w szkole jako nauczyciel oraz gdy podejmowania pracy jako dyrektor? |
4,59 |
2 |
Wskazywać we własnej szkole przykłady wartościowego uczenia się uczniów? |
4,54 |
3 |
Poddać refleksji obecny sposób pełnienia funkcji dyrektora szkoły (organizowania własnej pracy) i realizowanego przywództwa edukacyjnego? |
4,76 |
4 |
Zauważać własne nowe działania prowadzące do wzmocnienia wartościowego uczenia się uczniów? |
4,55 |
5 |
Rozpoznać w swojej szkole, pomiędzy nauczycielami i uczniami oraz w gronie pedagogicznym, relacje pozytywnie wpływające na jakość nauczania? |
4,60 |
6 |
Poznać pojęcia i język strategii oceniania kształtującego? |
4,43 |
7 |
Poznać nowe i możliwe do wykorzystania przykłady organizacji pracy dyrektora i pracy rady pedagogicznej, pozytywnie wpływające na jakość nauczania? |
4,68 |
8 |
Wybrać formę usprawnienia własnego zarządzania lub niewielką zmianę organizacyjną, którą planują przeprowadzić w szkole przed kolejnym zjazdem szkoleniowym? |
4,64 |
9 |
Wzmocnić poczucie satysfakcji dzięki zauważeniu możliwości wprowadzenia w swojej pracy pozytywnych zmian, w tym delegowania na współpracowników części swoich obowiązków? |
4,65 |
10 |
Wzmocnić poczucie satysfakcji dzięki rozpoznaniu możliwości wpływania na wartościowe uczenie się i prowadzące do niego nauczanie w szkole? |
4,56 |
Wybrane uwagi dotyczące programu i sposobu prowadzenia warsztatu: