Przewodniki
Przewodniki
Zapraszamy do zapoznania się z przewodnikami, prezentującymi dobrą praktykę w zakresie kształtowania wybranych kompetencji kluczowych. Materiały skierowane są do dyrektorów/dyrektorek, wicedyrektorów/wicedyrektorek szkół i przedszkoli, kierowników/kierowniczek świetlic oraz wszystkich zainteresowanych nauczycieli i nauczycielek.
1. Katarzyna Sołtan-Młodożeniec
Metoda projektu edukacyjnego - Przewodnik dla dyrektorów i wicedyrektorów przedszkoli i szkół oraz kierowników świetlic z placówek edukacyjnych województwa mazowieckiego
2. Izabela Jaskółka-Turek
Narzędziownik wychowawcy klasy
3. Laura Piotrowska
Od kompetencji kluczowych do kluczowych procedur - Kilka pomysłów na dyskusję w radach pedagogicznych o kompetencjach kluczowych i kilka procedur mających kluczowe znaczenie dla uczącej się szkoły lub uczącego się przedszkola
4. Magalena Szeniawska
Rola świetlicy szkolnej w kształtowaniu kompetencji kluczowych uczniów
5. Michał Tragarz
Samorząd uczniowski - Przewodnik dla dyrektorów
6. Janina Stojak
Kompetencje kluczowe w nauczaniu przedmiotowym - Przewodnik dla kadry kierowniczej szkół i przedszkoli oraz dla nauczycieli
7. Sylwia Żmijewska-Kwiręg
Kształtowanie kompetencji kluczowych w edukacji wczesnoszkolnej - M. in. uczenia się, społeczno-obywatelskich oraz inicjatywności i przedsiębiorczości
8. Małgorzata Leszko